fbpx


Our Promotion

Save, Сэкономьте, Ahorrar
×
The 'Butterfly Ball' is Officially Over. What Next?/ "Бал Бабочек" закончен. Что дальше?/La Gala de Mariposas ha terminado oficialmente. ¿Qué sigue? (12 Feb 2024)

Unlock Your 'Butterfly Ball' Benefits: Certificates and Discounts Awaiting!
Откройте для себя преимущества «Бала Бабочек»: начинаем производить сертификаты и назначать скидки!
¡Desbloquea tus beneficios de la Gala de Mariposas: Certificados y descuentos te esperan!

× Sala Lekcyjna

Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)

More
13 Apr 2014 13:46 - 13 Apr 2014 14:13 #14452 by Ines
Replied by Ines on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
Poznajemy instrumenty:
File Attachment:




Rozwijamy drobną motorykę przy każdej okazji:
File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


Podczas zabawy z magnesikami zaczął nam wychodzić jakiś rytm, okazało się , że początek przypominał "Wlazł kotek", więc przypomniałyśmy sobie tę piosenkę i wystukałyśmy ją:
Last edit: 13 Apr 2014 14:13 by Ines.
The following user(s) said Thank You: the Moon

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Apr 2014 14:03 - 13 Apr 2014 14:13 #14453 by Ines
Replied by Ines on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
Układamy Panie Janie:
File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:



Last edit: 13 Apr 2014 14:13 by Ines.
The following user(s) said Thank You: the Moon

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Apr 2014 20:44 - 27 Apr 2014 21:26 #14558 by Ines
Replied by Ines on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
Ostatnia lekcja pełna była nowych wyzwań.

1.Trzeba było pomóc zabłąkanemu Wielkanocnemu Króliczkowi w odnalezieniu pięciu nutek, schowanych w jajkach.
Żeby trochę je ułatwić powtórzyłyśmy sobie nutki na karteczkach i na pięciolinii. A potem przeszłyśmy do poszukiwań. Zadanie było tym trudniejsze, że jajka były oznaczone literowo, a nie obrazkowo.
File Attachment:
File Attachment:


Zaznaczyłam pięć prostych nutek, bo miałam w planach inne nowości i nie chciałam na początku lekcji obciążać Agnieszkę odszukaniem wszystkich nut. Gdzie tam! Ona ciągle mówiła: "A ta nutka? A ta? Jeszcze!" :lol: I tym sposobem rozwiązała całe zadanie! Muszę przyznać, że zaskoczyła mnie swoją determinacją i tym, jak sobie poradziła. (Powiem tylko, że w paru momentach zrobiła to o wiele lepiej, szybciej i świadomiej, niż starsze koleżanki). Tu jest filmik z całego zadania (8 minut!).


2. Agusia poznała żabkę Lilcię i pomogła jej odszukać wszystkie nutki F:
File Attachment:



3. Jakiś czas temu próbowałam wprowadzić wartości nutowe i rytmy podczas zabawy z panem Gąsienicą (od pianoanne), ale Adze to nie bardzo się spodobało. Największą awersję z jakiegoś nieznanego powodu budziła pauza. Ponieważ od pojęć rytmu i wartości w muzyce się nie schowasz zdecydowałam się podejść do tego problemu nieco inaczej. Wykorzystałam materiały udostępnione przez Camelie (punkt 6) , za co bardzo dziękuję!. Podałam temat nieco inaczej - jako Rytmiczny Pociąg Ti-ti-Ta - i zadziałało! :whistle:
File Attachment:


Aga chwytała wszystko w locie! I jeśli przed lekcją ja planowałam wykorzystać tylko ćwierćnuty i ósemki, to pod koniec zajęć Aga zażyczyła sobie wszystko, co było przygotowane, czyli półnuty, szesnastki i pauzę ćwierćnutową! :woohoo:


4. Ostatnio znowu owocnie poszperałam w Internecie, znalazłam i wydrukowałam /zalaminowałam różne obrazki, żeby ułatwić uczniom przyswojenie pewnych pojęć i pobawić się między innymi w wysoko/nisko, głośno / cicho. Na próbę pokazałam obrazki Agnieszce...
File Attachment:

Co z tego wyszło można zobaczyć na kolejnych dwóch filmikach. Powiedzieć, że byłam zaskoczona - to bardzo mało :woohoo: . Ja praktycznie nic nie musiałam pokazywać. Tylko czasem nakierowywałam.



5.Na koniec lekcji bardzo lubimy liczyć kasę i kupować naklejki :D.
File Attachment:
Last edit: 27 Apr 2014 21:26 by Ines.
The following user(s) said Thank You: the Moon

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 May 2014 17:56 - 17 May 2014 18:00 #14761 by Ines
Replied by Ines on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
Dzisiejsze spotkanie odbyło się po trzytygodniowej przerwie, w czasie której Agnieszka zdążyła skończyć 5 lat. Happy Birthday :cheer:!

1.Trochę teorii (starej).

Powtórzyłyśmy sobie nutki z puzzlami:

File Attachment:




Powtórzyłyśmy nutki na pięciolinii. Agnieszka wybrała klucz basowy:

File Attachment:


Last edit: 17 May 2014 18:00 by Ines.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 May 2014 17:59 - 17 May 2014 18:00 #14762 by Ines
Replied by Ines on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
2. Część praktyczna (powtórka).

Powtórzyłyśmy Gamę i Pięciopalcówkę oraz trochę zapomniane ćwiczenie Tata-Mama:





Zagrałyśmy Panie Janie prawą ręką, a Hot Cross Buns osobno i razem:

File Attachment:




Last edit: 17 May 2014 18:00 by Ines.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 May 2014 18:01 - 17 May 2014 18:22 #14763 by Ines
Replied by Ines on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
3. Część praktyczna (nowe).

Zaczęłyśmy rozczytywać nową melodię Jingle Bells. Płacę więcej „pieniążków” za ładną rączkę i za śpiewanie/nazywanie nutek. Na wideo jest trochę „targowania się”.
Prawa ręka:





Jingle Bells, lewa ręka, na 10-tej sekundzie wideo Agnieszka zaśpiewała bardzo czysto kwintę do-sol, gdy nazywała nutki!



Nie obeszło się dzisiaj bez Aloizego, przyszedł poprzytulać się:

File Attachment:
File Attachment:
Last edit: 17 May 2014 18:22 by Ines.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.089 seconds