Ольга Киселёва wrote: От себя добавлю:Люба, спасибо,что познакомили с такой замечательной девочкой.Когда программа СМ доходит до таких особенных детей, понимаю почему так бывает трудно тем,кто её создал,кто с ней работает,программа,которая действительно справляется с порою невыполнимыми задачами,и меня спрашивают,а как вы это сделали,это же просто чудо,к каким врачам мы только не ходили-я говорю: это чудо-азбучный интерактивный нотоносец!
Ольга Киселёва wrote: like to add: Luba, thank you for introducing us to such a wonderful girl.
When it comes to such special needs children and the Soft Mozart program, I understand how it can be difficult for the program’s creators and for those that work with it, but this is truly a piece of software that battles with seemingly unsolvable problems. And sometimes people ask me, “How did you do it? It's just a miracle. We have gone to so many doctors and have not gotten such results.” In response, I say “This is a miracle of the interactive alphabetical nature of the program.”
AuntQL wrote: Оля, Благодарю! Полина выросла и теперь у неё много чего стало получаться, обязательно выложу свежие записи.
Полина действительно умничка, но было вское, от напряжения и старания она в конце урока часто начинала шалить и не слушалась меня.Ставила её в угол, около фортепиано и начинала играть разную музыку, Полина постепенно приближалась, задавала вопросы и мы опять начинали заиматься.
AuntQL wrote: Olga, Thank you!
Pauline has grown up and she has started succeeding at many things. I will definitely have to post updated records. Pauline is really clever, but there were times when she would become naughty and wouldn't listen to me towards the end of a lesson because of the stress and effort she was putting in at each lesson.
I would put her in a corner near the piano, while I would start playing different pieces of music. Pauline would gradually approach asking questions and we would once again begin practice.
Later edit: Translation is improved by Juliguli/Julia
Andrea